2015. április 21., kedd



Dolgos keddet tudhatunk magunk mögött. Reggel gereblyézéssel kezdtük a napot, amitől megint vízhólyagok lettek a kezemen. Utána mostam, majd Lacival mi voltunk ma a vendégek fogadására beírva. Elég sok hajó jött, köztük annak az irodának a hajója is, akikkel mi jöttünk ide kirándulásra, három évvel ezelőtt. Nagyon vicces szituáció volt, ahogyan kiderült, mert a hajóskapitányuk is partra szállt és többször is láttuk már őt, így szokásosan odajött hozzánk köszönni. Aztán Lacit elkezdték zaklatni a látogatók és kerítenie kellett nekik ragtapaszt, így ott maradtam én a derékig raszta hajú hajóskapitánnyal, aki persze seychelle-i férfi szokás szerint, nem sokáig hezitált és felajánlotta nagyjából 10 másodperc után, hogy mennyire szereti a mosolyogós lányokat, mint én, szívesen boldoggá tesz engem. Mondtam neki, hogy elég boldog vagyok nélküle is és alig vártam, hogy Laci vissza érjen. Egyébként ez nem kirívó, találkozni lehet itt ilyen dolgokkal, inkább vicces volt, sem mint félelmetes vagy bosszantó. A nap további pár órájában Kate-el közösen menekültünk a srác elől, amíg a madarakat ellenőriztük, mert valahogy mindig ott bukkant fel, ahol mi is voltunk.
Ebédre végre 7 hét után friss salátát varázsoltunk magunknak, ritka a ilyesmi a mi szigetünk felé, mint a fehér holló. 
  

Olyan furcsa belegondolni, hogy eltelt 7 hét úgy, hogy kezembe sem vettem az okostelefonomat, lassan nem is emlékszem rá, hogyan működik, nincsen kenyérpirítónk, mégis boldogan eszünk serpenyőben pirítottat és például Praslinon vadul kerestük a gyufát a tűzhelyhez, hogy kenyeret pirítsunk, Steve a saját szobájukban ugyanígy azért, hogy vizet forraljon, mire a főnökünk döbbenten közölte velünk, hogy tök hülyék vagyunk, fél méterre van a kenyér pirító és vízforraló is. Annyira elszoktunk ezektől itt a hetek alatt, hogy nem is hiányzik már. Fogalmunk sincs milyen az kocsik között lenni, itt az egyetlen ami néha elhalad az néhány csónak, ritkább esetben egy helikopter. Amennyire nehéz volt az első héten a legtöbb modern világ nyújtotta kényelmet hátrahagyni, annyira természetesség vált mindez itt.
Délután invazívokat irtottunk, illetve találkoztunk közben a helyi vadőrökkel, akik egy kidőlt pisonia fát próbáltak szétdarabolni, ami a turistaútvonalak egyikére dőlt rá.
  


Úszással ünnepeltük a sok növény kiirtását, majd utána még amikor a hőség már elviselhetőbb, kiástunk egy teknősfészket is és felvettük róla az adatokat.
  



Ma este a tervek szerint mindenki együtt eszik, Michaela főz illetve a vadőrök, Aaron, Jules is grilleznek halat, így a legutóbbi tervek szerint ide jönnek és mindannyian együtt vacsorázunk.



http://www.seychelle-szigetek-utazas.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése